Brev:
Får hun mælk nok eller?
18. september 2008
Alder:
7 mdr.
Får hun mælk nok eller?
Hej Helen
Så melder vi os igen.
Tilde er nu blevet 7 måneder og er så småt ved ikke at få bryst mere. I nat fik hun ikke, hvilket de sidste par uger har været den eneste gang i døgnet.
Sov igennem fra 2000-0530, så må jo siges at være flot.
Men får hun mon mælk nok i de måltider hun så får? Skal ca have 1 Liter ikk´?
KLOKKEN:
6-630: Havregrød + vand
9: flaske m. MME 160 ML
1130: Middagsgrød m. frugttopping + vand
1430: flaske m. MME 160 ML
1730: Aftensmad (som regel kar.mos med sovs og div grønt/frikadeller/fisk..) + vand
1930-2000: Natflaske m. MME 160 ML
I nat sov hun så lige til 0530, ellers har hun fået en gang bryst omkring kl 0400/0430.
Hvis hun ikke vågner for tæt på aftensmaden har hun om eftermiddagen fået lidt frugtmos + 1 lille glas sødmælk..
Hun får både færdiggrød og hjemmelavet grød (hvad tid/humør tillader) Til det hjemmelavede grød tilsætter jeg ca 1½ skefuld MME, ligeledes til kar.mosen om aftenen. Hun spiser godt.
Stine & Tilde 7 måneder